~,~ keep walking keep smile kipidap dongibab ~,~

nuffnang

Khamis, 3 Mei 2012

HTF lagi, lagi dan lagi ;(

2 Mac 2012 - Pertama kali mak dimasukkan ke hospital akibat tekanan darah tak stabil.....


|
|

v




3 Mei 2012 -  My mom sekali lagi di masukkan ke wad. Ini kali kedua mak ditahan untuk rawatan lanjut. Kemarin abang bawak mak ke KMC untuk pengesahan masalah kesihatan mak dan doktor kat KMC sarankan mak dirujuk ke hospital kerajaan sebab jenis rawatannya sama cuma kos nya lebih tinggi jika buat di KMC... Sabaq ye mak ;(

 Sejak bapak gtau mak di masukkan ke wad, rasa nak nages ja kat opis tadi tapi tahan ja lah hati oii  <--- cuba untuk tersenyum dan sibukkan diri dengan keja, padahal 1 apa pon xtau lah yg aku buat.. Susah hati sebab tak dapat tengok sendiri keadaan mak masa tu ;(

Abis keja terus p kat mak, maaf bos tak sempat nak maklum  <-- otak pikir nak tengok mak dulu

Alhamdulillah mak duduk di wad yang agak selesa, bilik ada air cond kottt  <-- kesian mak sejuk malam2

Dan yang paling aku tak suka bila tengok AIR MATA mak <--- sakit ye mak depa cucuk, nak kena depa nie, haishhh


Aku : mak ok dok sini?
Mak : ok, selesa
Aku : mak nak adik teman malam nie?
Mak : tak yah, balik tidok di rumah, sok buleh mai lagi
Aku : esok adik ambik cuti
Mak : simpan la cuti tuu. mak tak dak apa pun. bukan dok sorang2
Aku : ok, (dalam hati, lambatnya nak ahad.. boleh teman mak)

~~ Sayang Mak...... Berjanji akan cuba terus kuatkan hati ini.. biarlah hati ini EGO sekali-sekala ork, kerana aku tahu aku tak punya siapa2 untuk terus berada disisi aku melainkan mak dan bapak... 

~~ Thanks to both my sist coz memahami n memberi semangat, buat aku tersenyum pon dah memadai. TQ 

studentfy  |  sunyi  |  rindu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan